Re: ma³y netbook z usb 3.0

Autor: vissim <vissim_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 23 Oct 2011 - 13:29:07 MET DST

> Ja chwalê sobie klawiaturê i w notebooku Fujitsu-Siemensie

Ooo FS. Teraz to juz Fujitsu, ale rowniez celuje w nie - seria Lifebook. Co
Chyba ostatnie modele z tzw. "star± dobr± tward± klawiatur±".
Skusilbym sie na model 10 calowy (moze i z obracanym ekranem dotykowym), bo
maja rowniez USB3.0, ale ten ekran b³yszcz±cy...
Ciê¿ko je dostaæ u nas w PL, tzn zobaczyæ na oczy, pomacaæ.
Jaki masz model ?

> Jest jaki¶ netbook z dwoma dotykowymi wy¶wietlaczami
> i bez klawiatury. Widzia³em te¿ (na filmach) ekrany
Tak, Acer zacz±³ takie produkowaæ, ale wydaje mi sie to pomy³k± i raczej
zabawk±, ni¿ praktycznym narzêdziem. My¶lê ¿e bateria poci±gnie max 2h
u¿ywania.

Chyba jednak skuszê siê na jakie¶ tanie 10-cali teraz, a potem...mo¿e
Fujitsu zm±drzeje i zacznie produkowaæ matowe matryce.