Re: Wybór monitora LCD

Autor: Tom01 <news_at_pl.mastiff.popraw.kolejnosc>
Data: Fri 21 Oct 2011 - 22:17:43 MET DST

W dniu 21.10.2011 21:49, LP pisze:
> Zaraz ktoś się podłączy i będzie przekonywał,
> że mysz komputerowa (do jakichkolwiek zastosowań) za mniej niż 300 to
> jedno wielkie nieporozumienie

Bardzo proszę o minimum rozsądku. Myszy za 300 zł to górna półka.
Zgodziny się jednak zapewne, że myszy za 5 zł to dziadostwo. Gdzieś jest
też umowna, indywidualna granica między akeptowalną jakością a ceną. Dla
każdego nieco inna i w różnych zastosowaniach nieco inna. W takich
samych kategoriach piszę o monitorach. Wspominam w tym wątku o granicy
NAJTAŃSZYCH SENSOWNYCH a za chwilę ktoś wyjeżdża z high-end, złotymi
kablami itp. A 3 tys zł za dobry monitor to jakaś abstrakcja. Proszę
spojrzeć np na rowery. Ludzkiej jakości w sklepie rowerowym to wydatek
powiedzmy 1-2 tys zł. Wyczynowe 5 i więcej. A w hipermarkecie stoją
takie po 99 zł. Zamieńcie proszę teraz słowo "rower" na "monitor", może
trochę da to wam do myślenia.

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!