Re: Wyb贸r monitora LCD

Autor: Animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Fri 21 Oct 2011 - 22:12:50 MET DST

W dniu 2011-10-21 20:25, z pisze:

> Ze wzgl臋du na p贸藕n膮 por臋 nie b臋d臋 komentowa膰 Pani impertynencji i
> wulgarnego s艂ownictwa :-)
> Moje 5-letnie dziecko lubi ogl膮da膰 bajki
> http://www.kreskoweczki.pl/przygody-animkow/
> Nie rozumiem powod贸w takiego ataku. :-)

A m贸j dwuletni wnuczek woli ogl膮da膰 na dobranoc "Jaka to melodia".
Pi臋knie przy tym ta艅czy, wiruje jak baletmistrz, potem opada na lapki i
break deans, kr臋ci si臋 na 艂apkach, przebiera n贸偶kami. Dobrze, 偶e jeszcze
na g艂owie nie potrafi, ale ca艂y czas kombinuje, 偶eby mu si臋 uda艂o na
g艂owie pokr臋ci膰. Potem pi臋knie dzi臋kuje piosenkarzom klaszcz膮c.

animka

--
Pami臋tajmy, 偶e zwierz臋ta s膮 bezbronne wobec cz艂owieka, cierpi膮 tak jak
ludzie. "Cz艂owiek jest kr贸lem zwierz膮t, gdy偶 przewy偶sza je w