Re: Wybór monitora LCD

Autor: z <z_at_wp.pl>
Data: Fri 21 Oct 2011 - 22:40:04 MET DST

W dniu 21.10.2011 22:17, Tom01 pisze:
Wspominam w tym wątku o granicy
> NAJTAŃSZYCH SENSOWNYCH a za chwilę ktoś wyjeżdża z high-end, złotymi
> kablami itp. A 3 tys zł za dobry monitor to jakaś abstrakcja. Proszę
> spojrzeć np na rowery.

Nic te porównania już nie dadzą. Skrytykował Pan wszystko z zadanego
przedziału cenowego a później ludzi, którzy nie widzą potrzeby
zwielokratniania budżetu.

A w kwestii rowerów :-)
Kupiłem sobie rower składany na 20" kołach. Jeździ wolno, ma tylko 3
biegi, jestem ciągle wyprzedzany, trzęsie na wybojach miejskiej dżungli
niemiłosiernie, Ma mały udźwig a ludzie trochę dziwnie na mnie patrzą
(ważę 105 kg) :-)
Ale za to mieści się o windy, a po złożeniu do bagażnika samochodu i pod
biurko w pracy. To się nazywa sztuka kompromisu i wybieranie produktów
spełniających wymagania.
Sorry nie będzie więcej porównań. Tak się tylko chciałem pochwalić bo
dokonałem dobrego wyboru idąc pod prąd stereotypom :-)