Re: Wybór monitora LCD

Autor: LP <ummagumma_at_onet.pl>
Data: Thu 20 Oct 2011 - 00:33:58 MET DST

Użytkownik "z"
> Tom01 pisze:
> Pańska wypowiedź jest nie tyle

> Tutaj człowiek chce sobie kupić monitor a nie wysłuchiwać jak daleko
> odbiega dokładność wagi sklepowej od wzorca kilograma.

Też myślałem, że skoro nie jestem jubilerem to nie będę musiał sprzedawać
auto, żeby sobie kupić monitor - ale potem przpomniałem sobie, że jeśli mi
sprzedadzą głowę kapusty o trzy karaty większą od zakładanej, to i tak będe
musiał zainwestwować w kalkulator (z conajmniej siedmioma zerami), żeby
obliczyć o ile szczypt soli skorygować przepis na bigos mojej prababci.
Więc jednak wezmę ten kredyt...

Pozdr

--
LP