Re: Wybór monitora LCD

Autor: Artur\(m\) <musicm_at_interia.pl>
Data: Thu 20 Oct 2011 - 10:46:59 MET DST

Użytkownik "z" <zch280672@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:j7nf1r$fep$1@inews.gazeta.pl...

> Bo firma nie pasi?
> Profesjonalne projektowanie do www i do druku to mało?
> Tak wiem. Ludzie mieli jeszcze szare komórki i trochę doświadczenia w
> zawodzie a tego Żadne Eizo nie zastąpi.
> Takie są realia, tak się pracuje i wielu ludzi to robi.
> Dyskusje o "złotych kablach" proszę sobie zostawić na akademickie wykłady
> albo marketingowe wypociny.
> I trochę więcej pokory i mniej nadęcia.
> Tutaj człowiek chce sobie kupić monitor a nie wysłuchiwać jak daleko
> odbiega dokładność wagi sklepowej od wzorca kilograma.

Dzięki. Jestem przed kupnem monitora. Potrafię się wkręcać.
Lubię mieć coś lepszego , niż gorszego:).
Ale Twoja wypowiedź trochę mnie naprostowała
Parę lat temu kupiłem do domu NEC-a LCD1970nx
Kosztowało to moją prywatną kieszeń sporo coś koło 2500,-.
Nie robię nic zawodowo, ale jak wyżej, z tym lubieniem.
W pracy miałem taki sam. I doznałem szoku jak popracowałem
na zwykłym TN za 700,-, było bardzo podobnie
(oprócz oczywistych kątów, co nie było zaletą bo pracodawca
 mógł zauważyć, że nie tylko służbowe sprawy na ekranie:)).
Teraz prawdopodobnie kupię ten wstrętny LEDowe monitor.
Nie będę się dawał dalej "wkręcać".
Część, lubi mieć coś lepszego niż inni, niezależnie od potrzeb.

Artur(m)