Re: Wybór monitora LCD

Autor: z <zch280672_at_gazeta.pl>
Data: Wed 19 Oct 2011 - 21:25:35 MET DST

Tom01 pisze:

> Zapewniam że zrozumiałem. W tej kategorii też.

Jakieś 2 lata temu można było kupić monitor AOC 24" na matrycy PVA.
Używaliśmy 2 takie sztuki przy profesjonalnej obróbce grafiki. Obok
stały Sony i Lacie CRT. Wszyscy byli zdziwieni że za 1800 zł monitor
można w miarę skalibrować i nie świeci gorzej niż te CRT.
Wszystko powyżej to dla mnie "złote kable audiofila"
Niewielu ludzi zauważy różnicę a z tej grupy tylko części będzie to
przeszkadzało.
Niestety muszę Pana twierdzenia prostować i sprowadzać na ziemię. Ludzie
czytają, łykają jak lemingi i żyją w nieświadomości :-)
Mój obecny pracodawca w pierwszych słowach powiedział że kupi mi Eizo za
3000 zł. Ta opinia wlecze się ciągle w środowisku grafików podobnie jak
kiedyś o Macach. Lepiej niech kupi szybsze dyski i drugi monitor na
paletki ale przecież to nie wypada gu... kupować.