Re: Test karty pamięci

Autor: vissim <vissim_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 19 Oct 2011 - 21:29:48 MET DST

> O ile test mogę znaleźć adata to goodrama już nie.
> Może ktoś z grupowiczów posiada którąś z tych kart i może zrobić test (dobrze,
> gdyby napisał w jakim czytniku umieścił).

Wybacz że nie odpowiem ci na pytanie, ale dlaczego szukasz syntetycznych
testów ?
Ja tak samo kierowałem się wynikami ATTO kupując bardzo szybkiego pendrajwa
(Patriot Supersonic Magnum). Atto wypadało pięknie, a w rzeczywistości ?
Nawet pod USB2.0 nie zapisuje z max prędkością (25-28 MB/s) tylko 11 MB/s.
OWszem, pierwsze pól giga zapisze z maksymalną, ale to chyba zasługa bufora.

Co do karty, to mam sandiska sdhc class 10 8 gb w czytniku z medimarkt Trust
(mini sim & memory card reader) i nie wiem dokładnie co miało oznaczać te
"class 10" bo tylko odczyt się sprawdza (~10 MB/s) ale zapis to już kiszka
(1-4 MB/s, wahający się)

-v