Re: Wybór monitora LCD

Autor: Mateusz <mateusznospam_at_vp.pl>
Data: Wed 19 Oct 2011 - 19:53:21 MET DST

Użytkownik MC napisał:

> I pracuje w swietle sztucznym jarzeniowym. Ale marne widmo akurat nie
> jest najgorszą stroną LED-owych konstrukcji. Często LED-y umieszcza się
> z boku, świato rozprowadza dyfuzorami w efekcie ekran jest nierówno
> podświetlony. A temperaturę można próbować wyregulować.

Wlasciwie to ponizej 4k nie widzialem rowno podswietlonych LCD
niezaleznie od stosowanej technologii. Nawet "wypas" nec za 3k byl taki,
ze widzialem nierownosci. I wcale nie jestem jakims zbovczonym
grafikiem. Po prostu widzialem, ale pewnie by mi to nie przeszkadzało.

Faktem jest, ze LED-Edge to jakas pokraka ;]

Bełkot marketingowy, zeby ludzie kupowali LEDowe (TV, monitory,
cokolwiek). A ludzie jak lemingi lykaja Edge ;) Bo "nowosc" "lepszosc"
"zajebistszosc".

Osobiscie uzywam EIZO, bo mnie bylo stac, zeby nie widziec nierownosci
podswietlenia. Ale uzywam tez zwyklych TN-ek, i nie odrzuca mnie od
nich, oczy nie lzawia, kolory nie sa "przeklamane tak, ze nie mozna na
to patrzyc" - po prostu wiem, ze siedze przy gorszym monitorze i on daje
z siebie wszystko, co moze :)