Re: Wybór monitora LCD

Autor: Mateusz <mateusznospam_at_vp.pl>
Data: Wed 19 Oct 2011 - 20:01:38 MET DST

Użytkownik LP napisał:

> Czyli zostanę przy tym dellu (U2412M) wspomnianym na początku. Dziękuję
> bardzo.

Mysle, ze bedzie bardzo OK :) Duzo dobrego bylo o U2420 (??) tym za ok.
2tys. Wiec moze tutaj nie popsuli go az tak bardzo :) Ten za 2tys byl
porownywany do odpowiednikow za 4tys. Wiec ten co wybrales pewnie ma
odpowiedniki innych firm w klasie 2tys :)

Ogólnie to idz do sklepu gdzie go maja i obejrzyj sobie obraz. Tego co
wybrales i moze jakiegos jedego tanszego i drozszego. Ja tak robie i
czesto kupuje "od reki" anwet jak przeplacam 100 czy 200 zlotych jakbym
zamowil w sklepie w necie. Dlaczego? Bo jak jz poogladam i mi sie
spodoba, to nie chce mi sie czekac, szukac, zamawiac. Potem sie okaze,
ze w necie maja do 14 dni, albo ze maja "prawie ten sam model" roznioacy
sie jedna literka i jak przyjedzie, to nie bedzie to co sie ogladalo na
zywo.