Re: Wybór monitora LCD

Autor: Tom01 <news_at_pl.mastiff.popraw.kolejnosc>
Data: Wed 19 Oct 2011 - 20:20:52 MET DST

W dniu 19.10.2011 19:30, MC pisze:
> Często LED-y umieszcza się z boku

Bo chodzi o to żeby jak najcieńszy był. Nieważne jakim kosztem.
Widziałem ostatnio jakiś nowy przebój Samsung 27". Obraz to najgorszy
koszmar jaki sobie można wyobrazić. To to "coś" kosztowało ponad 2,5 tys
zł, choć nie warte było 500 zł! Zastanawiam się jak bardzo trzeba być
ślepym żeby to widzieć i kupić. No, ale jest cienki jak żyletka i ludzie
to biorą.

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!