Re: Wybór monitora LCD

Autor: z <zch280672_at_gazeta.pl>
Data: Wed 19 Oct 2011 - 13:39:33 MET DST

Tom01 pisze:

> Uważam, że lepiej uprzedzić niskiej jakości niż się o niej przekonać w
> domu, prawda?
Dlatego należy "pomacać" a nie z buta dyskwalifikować.
"Zastosowanie: Internet, filmy, gry"
Ma wydać kasę bez sensu. Niech sobie kupi monitor + rower. Będzie
zadowolony i zdrowszy :-)

> Jeden stwierdzi że tak, inny nie. Ważne żeby sobie z tego zdawać sprawę
> a nie po fakcie zastanawiać sie dlaczego niebo na zdjęciach z wakacji
> jest w prążki.
Kluczowe słowo "macanie". Ja bym poszedł do sklepu i poprosił o
wyświetlenie paru testów z pena.

> "G" zawsze jest w tym samym miejscu. Kwestia wrażliwości. :)

A może kwestia dumy. Patrz reklama Daci Duster :-)