Re: Wybór monitora LCD

Autor: z <zch280672_at_gazeta.pl>
Data: Wed 19 Oct 2011 - 12:46:52 MET DST

Tom01 pisze:
> Zatem kto jest uprawniony do wyrażania opinii o badziewiu?
Opinie wydawać można ale też trzeba zrozumieć że ktoś może mieć inne
oczekiwania. Jak nie zauważy różnicy to po co przepłacać.
Jedyną słuszną radą dla autora wątku jest wysłanie go do sklepu w celu
"pomacania". Oczywiście + gwarancje, badpixele itd.

> Gdzie jest coś takiego napisane?
No fakt w tym wątku jeszcze nie ale szansa jeszcze jest :-)

> Kupując zmywak do kuchni też będzie Pan polecał kierowanie się gustem.
> Czy może po prostu tym, że ma poprawnie działać?
Każdy będzie działał poprawnie. Najważniejszy jest właśnie gust żony :-)

> Tak monitor tej klasy wyswietla teopretycznie płynne przejście tonalne
> od czerni do bieli: http://monitory.mastiff.pl/temp/super1.jpg Przecież
> gołym okiem laika widać że to "g".

No i ... Nie da się na nie go patrzeć? Razi piorunem?
Da się używać do bzdetów domowych i da się też przygotowywać publikacje
do druku i zarabiać na utrzymanie rodziny. Wiem że to szokujące i może
się nie mieścić w głowie. :-) Żeby nie wiem jak dobry był monitor to nie
poinformuje o za cienkich liniach, nafarbieniu itd.
Ideały ideałami a życie życiem.

> Chyba nawet najważniejsze. Rzeczy kupujemy po to aby nam służyły.
> Sprawnie spełniały swoje zadania i nie sprawiały problemów.

I tu się zgadzamy. Tylko że dla Pana "g" leży w innym miejscu skali :-)
Jeśli zejście na niższe poziomy jest trudne to może nie lepiej dać sobie
spokój. :-)