Re: Wybór monitora LCD

Autor: Tom01 <news_at_pl.mastiff.popraw.kolejnosc>
Data: Wed 19 Oct 2011 - 12:06:41 MET DST

W dniu 19.10.2011 09:13, z pisze:
> Radziłbym więc powściągliwość w wypowiadaniu się w takich przedziałach
> cenowych.

Zatem kto jest uprawniony do wyrażania opinii o badziewiu?

> Sugerowanie podwojenia budżetu uważam za niestosowne gdy w grę
> wchodzą głównie gusty.

Gdzie jest coś takiego napisane?

> gdy w grę wchodzą głównie gusty.

Kupując zmywak do kuchni też będzie Pan polecał kierowanie się gustem.
Czy może po prostu tym, że ma poprawnie działać?

> PS. Używam w domu GATEWAYa 21" na IPSie który 3 lata temu kosztował aż
> UWAGA 1300 zł :-) Byłem wtedy wyśmiewany że to gu...

Tak monitor tej klasy wyswietla teopretycznie płynne przejście tonalne
od czerni do bieli: http://monitory.mastiff.pl/temp/super1.jpg Przecież
gołym okiem laika widać że to "g".

> Rozsądne wydawanie pieniędzy jest ważne.

Chyba nawet najważniejsze. Rzeczy kupujemy po to aby nam służyły.
Sprawnie spełniały swoje zadania i nie sprawiały problemów.

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!