Re: Wybór monitora LCD

Autor: z <zch280672_at_gazeta.pl>
Data: Wed 19 Oct 2011 - 09:13:56 MET DST

Tom01 pisze:
> Do 1 tys zł nie mam żadnych typów. Tego typu wybory to decyzja między
> dżumą a cholerą. Jestem przeciwnikiem kryterów typu "najlepszy w kwocie
> do..." bo sugeruje dobry wybór, a to wcale nie musi być prawda.

Radziłbym więc powściągliwość w wypowiadaniu się w takich przedziałach
cenowych. Sugerowanie podwojenia budżetu uważam za niestosowne gdy w grę
wchodzą głównie gusty. Trzeba pójść do sklepu i "pomacać"

PS. Używam w domu GATEWAYa 21" na IPSie który 3 lata temu kosztował aż
UWAGA 1300 zł :-) Byłem wtedy wyśmiewany że to gu... i tylko pracując na
Eizo zarobię na dobry monitor :-)
Nic to że był dwa razy w serwisie, ma nierównomierne podświetlenie i
smuży. Rozsądne wydawanie pieniędzy jest ważne.
Stać mnie teraz na monitor za 3KPLN tylko po co?
Nie każdy potrzebuje limuzyny z 300KM pod maską, czy złotych przewodów w
sprzęcie grającym :-)