Re: dysk twardy 1 tera zasilany z usb

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun 16 Oct 2011 - 10:39:54 MET DST

"Rafał Łukawski" napisał:

> Po pierwsze mowa o kieszeni. Podałem konkretny przykład zgodnie z wątkiem.

Nie rżnij głupa. Zgodnie z wątkiem chodzi o rozwiązanie bez zewnętrznego
zasilacza.

> Uwaga do Jotera - nie spamuj, w odpowiedzi nie ma mowy nic o dyskach 3.5"
> na 5V.

Przeczytaj jeszcze raz wistujący post, tym razem dla odmiany uważnie, i
napisz, w jaki sposób owa obudowa rozwiązuje problem ToMasza.
I przeczytaj też, co oznacza słowo "spam".
Przy okazji wyjaśnij też, co oznacza następujący fragment opisu owej
obudowy:
"zasilacz (dla USB2.0)"
Tylko merytorycznie tym razem, proszę.

JoteR