Re: dysk twardy 1 tera zasilany z usb

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sun 16 Oct 2011 - 10:35:09 MET DST

On 2011-10-16 10:29, ToMasz wrote:

> cytuje:
> Elegancka i solidna obudowa na dyski 3.5" z interfejsem zewnętrznym
> USB3.0, wewnętrznym SATAII oraz _zasilaczem_
>
> ZASILACZEM! czyli w kontekscie tego wątku trochę nie trafiłeś..

No dobra, jeżeli słowem kluczowym faktycznie tu było tylko i wyłącznie
zasilanie z USB, to przepraszam za pomyłke. Aczkolwiek innych obudów
3.5" (na razie) nie ma.

Reklama na grupie to jakiś margines sprzedaży (0,1%), sklep nie działa
długo, ale moim zdaniem uwagi kogoś kto doczynienia ze sprzętem ma
codziennie są 100x więcej warte od usera, który kupuje 1 dysk na 3 lata,
padnie mu i już np. firma x jest be...