Re: Gigabyte Z68X-UD3H-B3 i CPU i5-2500K problem non-stop :(

Autor: Jacek S. <orm_at_nospam.cy>
Data: Wed 12 Oct 2011 - 22:48:07 MET DST

W dniu 2011-10-12 21:53, Tadeusz pisze:

> PS: zasilacz BeQuiet Dark Power PRO 550W
> z pewnością sprawy bo działał bezproblemowo w poprzednim kompie

Ho,ho,ho - "z pewnością sprawny" - to jednak daleko posunięte
stwierdzenie. Dlaczego sądzisz, że zasilacz sprawny wczoraj, jest
sprawny dzisiaj? Wszystko się zużywa. Żeby nie być gołosłowny, powiem
tak - miałem bardzo zbliżone objawy do Twoich. Po podmieniałem prawie
wszystko - RAM, płytę, procesor - nic, dalej to samo... Jednak "prawie
wszystko" robi różnicę... Po wymianie zasilacza ( no ba, przecież stary
działał:) ) objawy ustąpiły. Sprawdź dla pewności zasilacz... No i jak
wspomniał Andrzej - pamięci też posprawdzaj.

--
Jacek S.