Gigabyte Z68X-UD3H-B3 i CPU i5-2500K problem non-stop :(

Autor: Tadeusz <t_at_aster.pl>
Data: Wed 12 Oct 2011 - 21:53:22 MET DST

Witam,
złożyłem sobie kompa z nowych części:
płyta Gigabyte Z68X-UD3H-B3 rev. 1.0
CPU i5-2500K LGA 1155 BOX
chłodzenie ProlimaTech Armageddon + Noise Blocker 140mm
RAM Kingston HyperX DDR3 2*2GB 1333MHz
grafika z CPU
HDD WD Caviar Black 1TB
DVD-RW LG
Win7 Pro 64-bit SP-1 OEM legalny

od samego początku schody :(
Komp wyłączał się lub resetował co jakiś czas,
nie działało "zamknij" - zamiast zamyka resetował się
po wgraniu intelowskiego sterownika do grafiki częste BSODy
po 2 dniach nie dało się uruchomić trybu graficznego
w momencie gdy miał pojawiać się ekran logowania
wyłączenie, reset albo BSOD :(
Reinstalacja win 7 nie pomogła
Win xp w ogóle nie dał się zainstalować: BSOB za każdym
razem na tym samym początkowym etapie instalki.

Zareklamowałem płytę główną, serwis stwierdził że płyta jest sprawna
i że wgrali ponownie BIOS w wersji wtedy najnowszej F4, mimo, że
sam na początku instalacji zaktualizowałem go do tej wersji.
Ale niech tam - zareklamowałem CPU. Wymienili na nowy,
mam wrażenie, ze bez żadnego sprawdzania.

Włożyłem nowy CPU do płyty, już w czasie instalacji win7
pierwsze wyłączenie :( potem jednak wszystko OK
aż do czasu instalacji intelowskiego sterownika graficznego.
W tym momencie powtórka z rozrywki: gdy miał pojawiać
się ekran logowania wyłączenie reset :( Różnica taka że nie
ma BSOD-ów. W między czasie zaktualizowałem BIOS
do najnowszego F9 a potem do F10a
W efekcie poprawnie działa "zamknij"
ale w kwestii grafiki zero poprawy :(
Poza tym od czasu do czasu komp się resetuje
w zasadzie bez żadnej uchwytnej przyczyny

Myślicie że płyta jest jednak walnięta wbrew temu
co twierdzi serwis czy ten drugi CPU ?
bo sam już nie wiem co o tym myśleć :(
Pomóżcie

PS: zasilacz BeQuiet Dark Power PRO 550W
z pewnością sprawy bo działał bezproblemowo w poprzednim kompie

--
pozdrawiam
Tadeusz