Re: Gigabyte Z68X-UD3H-B3 i CPU i5-2500K problem non-stop :(

Autor: Tadeusz <t_at_aster.pl>
Data: Wed 12 Oct 2011 - 22:50:27 MET DST

Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <> napisał w wiadomości ...

> Myślę że powinieneś jednak sprawdzić na innym zasilaczu i posprawdzać
> pamięci.

zasilacz jest na gwarancji i jest na 200% sprawny
działał "bez zająknięcia: na innym komputerze z podobnym obciążeniem

robiłem test pamięci który jest w win7 przy procedurze naprawy systemu,
wyszło OK
pytanie też dlaczego pamięci miałyby "wysypywać" grafikę z CPU
po instalacji sterownika - przecież nic się tu nie zmienia w pracy pamięci