Re: Jaki solidny RAM DDR2?

Autor: Gil <gilboa_at_op.pl>
Data: Tue 11 Oct 2011 - 23:27:02 MET DST

"Latet" <latet@latet.pl> wrote in message
news:j71sc9$8it$1@inews.gazeta.pl...
................................ A wtedy tej
> specjalnej opcji programu Dataram Ramdisk i tak nie będę mógł w ogóle
> włączyć.
> latet

Fajnie, że piszesz jak naprawdę jest. Tym wątkiem byłem zainteresowany bo
używam Visty 32 HP i teoretycznie przynajmniej poł GiB leży odłogiem.
Jak będziesz miał te 4 GB to też możesz powalczyć z Ram Disc w pamięci
powyżej 3,25 Gb.
Jest przecież bardzo wiele programów typu ram Disk i one wiele obiecują.
Ja próbowałem z róznymi Ale jak uaktyawniłem PAE i potem grzebałem w DEP to
wysypywało się wiele ważnych dla mnie programów.
Na koniec wszystko się posypało.
Myślę, że pamięć RAM powyżej 4 Gb zostawmy jednak innym systemom niż
32-bitowe.
"Nie warta świeczki gra"