Re: Jaki solidny RAM DDR2?

Autor: Latet <latet_at_latet.pl>
Data: Tue 11 Oct 2011 - 18:54:29 MET DST

> tak ze jezeli dziala to fajnie, ale dopoki tego nie uruchomisz i nie bedzie
> stabilne to nie ma sobie co za duzo obiecywac

RAM już zamówiłem, więc za parę dni będę mógł napisać, czy się udało :)
Z tym, że zamówiłem jednak tylko 4GB, a nie 8MB - jedak ceny aż tak nie spadły.
Starego RAM-u mam 2GB, więc przede wszystkim jeszcze nie wiem, czy (od czysto
sprzętowej strony) kości będą działać razem jako 6GB. Raczej sie nastawiam, że
nie będą i że będę musiał wyjąć stare 2GB i używać tylko nowe 4GB. A wtedy tej
specjalnej opcji programu Dataram Ramdisk i tak nie będę mógł w ogóle włączyć.

latet