Re: Jaki solidny RAM DDR2?

Autor: RemeK <go_at_dev.null>
Data: Tue 11 Oct 2011 - 23:51:52 MET DST

Dnia Tue, 11 Oct 2011 23:27:02 +0200, Gil napisał(a):

> Fajnie, że piszesz jak naprawdę jest. Tym wątkiem byłem zainteresowany bo
> używam Visty 32 HP i teoretycznie przynajmniej poł GiB leży odłogiem.
> Jak będziesz miał te 4 GB to też możesz powalczyć z Ram Disc w pamięci
> powyżej 3,25 Gb.
> Jest przecież bardzo wiele programów typu ram Disk i one wiele obiecują.
> Ja próbowałem z róznymi Ale jak uaktyawniłem PAE i potem grzebałem w DEP to
> wysypywało się wiele ważnych dla mnie programów.
> Na koniec wszystko się posypało.
> Myślę, że pamięć RAM powyżej 4 Gb zostawmy jednak innym systemom niż
> [...]

Pisalem juz o tym chyba 2 razy, ale nikt nie czyta :-)
Otoz przez okolo 2 lata na Win XP Pro z 6GB ramu (tez dokupilem 4GB do
posiadanych 2GB) mialem ramdisk (konkretnie gavotte) o powierzchni ponad
2GB. Na nim mialem plik wymiany, katalog temp oraz katalog plikow
tymczasowych aplikacji ktorej uzywam do pracy. Mialem wlaczone PAE.
WSZYSTKO DZIALALO NORMALNIE i nie mialem z tym problemow, system mial do
dyspozycji okolo 3,5GB, reszta nalezala do ramdisku. A raczej problemy byly,
bo niestety czasami sie katalog temp zapelnial i nie mozna bylo zrobic
niektorych operacji, ale to chyba oczywiste :-)

ps. Byc moze ma to tez zwiazek z procesorem, uzywalem wtedy intelowego
Quada. Chipset P35 na plycie Gigabyte.

--
pozdro
RemeK