Re: Arctic-Cooling NV silencer a ATI HD4850?

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Mon 10 Oct 2011 - 10:06:45 MET DST

gadacz pisze:

> Jest tylko jeden problem, aby wcisnąć to, musiałem odczepić dolny
> plastik z radiatora. Inaczej nie dało rady tego wcisnąć. Niestety ta
> karta ma dość nieszczęśliwie umieszczony procesor.

A ja kupiłem NV Silencer 5 rev. 3 za zawrotne 7 zł na Allegro ale jeden
ze śrubo-bolców mocujących był fabrycznie wygiety (przy próbie
prostowania pękł). Dostałem drugie chodzenie za free... Plan jest taki,
że spróbuję przerobić to z popsutym bolcem aby dopasować do karty
(podetnę główną płytkę miedzianą tak, aby nie dotykała pamięci oraz
nawiercę w niej dziurki pod nowe śruby mocujące kartę z PCB grafiki).
Na pamięci i mosfety kupie jakies radiatorki Qoolteca albo jakis cały
zestaw pod GF GT4xx za 25 zł... Ten Silencer to mega-udane chłodzenie
generalnie, jeśli chodzi o konstrukcję, wydajność/ciszę i sposób
pozbywania sie ciepła poza budę (DHES) - używam tego typu od 2 generacji
kart nVidii..

Pzdr, OMSON