Re: Arctic-Cooling NV silencer a ATI HD4850?

Autor: gadacz <gadacz_usenet_at_o2.pl>
Data: Wed 05 Oct 2011 - 20:40:18 MET DST

W dniu 2011-09-29 09:44, OMSON pisze:
> Czy ktoś orientuje sie może, czy któraś wersja chłodzenia grafiki firmy
> Arctic-Cooling model Silencer NV 4/5/6 nada sie do ATI HD4850?
>
> http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=NV+silencer

uszanowanie,

ja do tej karty zamontowałem sobie taki wynalazek:
http://www.arctic.ac/en/p/cooling/vga/24/accelero-s1-rev.-2.html?c=2182

i cisza jak makiem zasiał ;)
temp w stresie nie przekracza 60C - ale nie są to jakieś mocno
wymagające gry.

Jest tylko jeden problem, aby wcisnąć to, musiałem odczepić dolny
plastik z radiatora. Inaczej nie dało rady tego wcisnąć. Niestety ta
karta ma dość nieszczęśliwie umieszczony procesor.

Ogólnie złego słowa powiedzieć nie mogę.

pozdrawiam
gadacz