Jaki laptop

Autor: G Nowak <gnowak84.wytnijto_at_gmail.com>
Data: Mon 10 Oct 2011 - 10:01:27 MET DST

Witam,
Chcialbym kupic laptopa do codziennego uzytku. Dell Inspiron zostal
odeslany ze wzgledu na podla jakosc ekranu. Co innego warto kupic by nie
parzylo kolana i nie rozpadlo sie w pierwszym tygodniu po gwarancji (jak
jak wiekszosc Acerow i Hp/Q). Interesuje mnie 15'', rozsadny
wyswietlacz/glosniki (tak wiem, ze filmy oglada sie na projektorze),
moze byc zintegrowana grafika jesli bedzie zimniej. Z gory dzieki za
propozycje.

--
Pozdr