Re: Jak wyłączyć obniżanie częstotliwości Core 2 Duo E4500 2.2GHz?

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAMwiedzmin.org>
Data: Thu 06 Oct 2011 - 16:55:17 MET DST

W dniu 11-10-06 16:42, Pszemol pisze:

> A czy w Waszej opinii te procki Intela pracują jeszcze niezawodnie
> przy temperatuach mierzonych dla obu rdzeni w górnych 60-tkach C?
> Jeszcze nie widziałem 70C, ale 69C często się zdarza.

Nie szukaj dziury w całym. Zmień pastę termoprzewodzącą i ewentualnie
chłodzenie jak przeszkadzają Ci te temperatury. A procesor jakby
osiągnął zbyt dużą temp. to by się wyłączył. Generalnie takie
temperatury to norma, np. Q6600 (starszy, 4 rdzenie) potrafi osiągnąć po
overclockingu na 3GHz temperatury ~80C i nie robi na nim to wrażenia.

--
Pozdrawiam,
Maciej