Re: Jak wyłączyć obniżanie częstotliwości Core 2 Duo E4500 2.2GHz?

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Thu 06 Oct 2011 - 17:07:17 MET DST

"Maciej Browarczyk" <maciekNOSPAM@NOSPAMwiedzmin.org> wrote in message
news:j6kfgk$ah0$2@node2.news.atman.pl...

> Nie szukaj dziury w całym. Zmień pastę termoprzewodzącą i ewentualnie
> chłodzenie jak przeszkadzają Ci te temperatury. A procesor jakby osiągnął
> zbyt dużą temp. to by się wyłączył. Generalnie takie temperatury to norma,
> np. Q6600 (starszy, 4 rdzenie) potrafi osiągnąć po overclockingu na 3GHz
> temperatury ~80C i nie robi na nim to wrażenia.

Widzisz - ja mam komputer zamknięty, poskładany - nie chce mi sie
go otwierać, wymieniać pasty tak tylko dla zabawy. Dlatego pytam
czy prawie 70C to dla niego normalne bo NIE CHCĘ aby mi komputer
spowalniał ani się wyłączał z powodu temperatury.

Ciekawi mnie jak ten sam pracuje u innych ludzi z seryjnym wiatrakiem,
czy rzeczywiście przy temperaturze otoczenia te 20-parę stopni u nich
też osiąga 70 czy u mnie jest coś nie tak.