Re: Czy warto kupić urządzenie wielofunkcyjne? Drukarka, skaner itp.

Autor: Buniek <mbuniek_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 06 Oct 2011 - 16:59:46 MET DST

>Krótkie pytanie do fachowców. Czy warto kupić urządzenie wielofunkcyjne,
>zawierające drukarkę, skaner, faks, xero itp. do zastosowań typowo
>biurowych
>(nie profesjonalnych), czy lepiej kupić te urządzenia pojedynczo?
>A jeśli tak, to jaką markę/model polecacie (tych wielofunkcyjnych)?
>Atramentowe
>czy laserowe? Tak do 1700 zł.

nie wiem czy zmiescisz sie w kasie z nowa, ale mamy HP C2320FXI Wszystko co
Cię interesuje jest to sprzęt kolorowy laserowy. Sprawuje się OK jest
drukarka sieciowa i skanuje do E-mail`a, karty pamieci, komputera(nie
testowalismy) i posiada ADF na skaner i fax + zwykła szybe, duplex.
Częstotliwość wymiany tonerów oczywiście nie do przewidzenia ale czarny jest
na o ile pamietam 3000 stron przy 5% zaczernieniu. Polecam używanie
oryginałów.
Zaglądam ze obecnie jest jej nowszy model.
Kolejna podobna ale tańsza mamy CM1415 ale ciężko cos powiedzieć bo raptem
używamy od 3 tygodni.

Buniek