Re: Dysk odchodzi do Krainy Wiecznych Bitów?

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Wed 05 Oct 2011 - 20:46:58 MET DST

Dnia Tue, 4 Oct 2011 22:22:34 +0200, JoteR napisał(a):

> Możliwe, ta liczba "nieznanych atrybutów" i zdublowanych ID może wskazywać,
> że program niespecjalnie się dogadał z tym dyskiem.

Ciekaw jestem, czy to kwestia samej kombinacji oprogramowanie + dysk, czy
może kontroler na płycie też ma coś w tej materii do powiedzenia.

> Ale skoro - jak piszesz - komputer jest na gwarancji,

Komputer - nie. Dysk - tak. :)

> to po co samemu nadstawiać karku, w oparciu o porady często wątpliwej
> wartości? Niech się serwis z tym użera własnymi narzędziami.

Widzisz - ja jeszcze z tych starych czasów, kiedy z grup dyskusyjnych sporo
wiedzy wyniosłem. I jakoś dalej mi się to udaje. Nie traktuję płynących
porad jako wyroczni (szczególnie w przypadku Animkowych mądrości), ale też
nie odrzucam ich jako kompletnie bezsensownych. :)

> Chyba, że koniecznie chcesz zasłużyć na wdzięczność owej znajomej,
> bohatersko ratując jej Niesłychanie Cenne Dane.

Koleżanka z gatunku tych, które już wiedzą, że należy robić kopie zapasowe.
:)

[ Imam: I have already prayed with the others. It is painless.             ]
[ Riddick: It is pointless.            (Richard B. Riddick, "Pitch Black") ]