Re: Dysk odchodzi do Krainy Wiecznych Bitów?

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Tue 04 Oct 2011 - 22:22:34 MET DST

"Przemysław Ryk" napisał:

> Poważniej - ja się na wskazaniach S.M.A.R.T. niespecjalnie znam
> (delikatnie mówiąc), wolałem więc dla pewności dopytać się.
> Bo może np. HD Tune Pro ma jakieś swoje narowy i potrafi walnąć
> komunikatem Health Status: failed na sprawnym dysku? ;D

Możliwe, ta liczba "nieznanych atrybutów" i zdublowanych ID może wskazywać,
że program niespecjalnie się dogadał z tym dyskiem. Ale skoro - jak
piszesz - komputer jest na gwarancji, to po co samemu nadstawiać karku, w
oparciu o porady często wątpliwej wartości? Niech się serwis z tym użera
własnymi narzędziami. Chyba, że koniecznie chcesz zasłużyć na wdzięczność
owej znajomej, bohatersko ratując jej Niesłychanie Cenne Dane.

JoteR