Re: Czy warto kupić urządzenie wielofunkcyjne? Drukarka, skaner itp.

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Tue 04 Oct 2011 - 22:29:31 MET DST

"Gupik" <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> wrote in message
news:j6fj6d$d9c$1@node2.news.atman.pl...
> a nie lepiej Canon,a MPxxx ??

Miałem Canona MP280 i nie jestem zadowolony.
Ma dziwne ładowanie papieru od góry - w parę
miesięcy coś mu się tam zakurzyło i nie widział
papieru. Potem z przodu, te drzwiczki idiotyczne
się wyłamały gdy potrąciłem je ramieniem odsuwając
się od biurka na fotelu z kółkami - nie polecam.

Od zawsze kupowałem HP i były dobre wydruki,
odkąd pojawiły się kombajny i trzeba używać softu
marki HP napisanego gdzieś na kolanie w Indiach
za $5 do skanowania np. to jest tragedia.
Powiedziałem sobie jakiś rok temu "nigdy wiecej
HP" i nie żałuję. Kupiłem niedawno koledze Epsona
WorkForce 630 i jest super.

Problem w tym że OP powinien pytać "jaka drukarka
do XXX stron na miesiąc" a nie jaka do biura, bo
różnych biur jest cała masa i nie jest to bez różnicy
czy to biuro w domu, gdzie drukuje może jedną
kartkę dziennie czy biuro u adwokata, gdzie drukuje
300 kartkowe kontrakty co pół godziny.