Re: Czy warto kupić urządzenie wielofunkcyjne? Drukarka, skaner itp.

Autor: Jawi <tajny_at_poufny.pl>
Data: Thu 06 Oct 2011 - 18:50:39 MET DST

W dniu 2011-10-04 22:29, Pszemol pisze:
> Miałem Canona MP280 i nie jestem zadowolony.
> Ma dziwne ładowanie papieru od góry - w parę
> miesięcy coś mu się tam zakurzyło i nie widział
> papieru. Potem z przodu, te drzwiczki idiotyczne
> się wyłamały gdy potrąciłem je ramieniem odsuwając
> się od biurka na fotelu z kółkami - nie polecam.

Ja używam, podobnego. Więcej nie kupię Canona. Jak skończyły się modele
typu IPxxxx to Canona nie kupię. Potwierdzam wszystko co opisałeś.

HP - :) wolne żarty. Miałem ostatnimi 3 laptopy tej firmy, jeden
pozostał w użyciu. Też nie kupię więcej HHP. Drukarek już trochę
przeżyłem tej firmy i osobiście nie kupię. Te ich atramenty cenowo
wykończą, zamienniki chyba też najtańsze nie są.
Na dzień dzisiejszy gdybym miał kupić to Brothera. Atrament przynajmniej
taniutki (zamiennik), a drukują tak jak powinny.