Re: serwis gwarancyjny Seagate

Autor: Salata <salata_at_nospsm.interia.pl>
Data: Wed 31 Aug 2011 - 22:55:07 MET DST
Message-ID: <1676586117336516791.684200salata-nospsm.interia.pl@news.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8

nolina <nolina@gazeta.pl> wrote:
> Zyla wrote:
>
>> Raczej nie, producenci/serwis gwarancyjny gl�wnie patrzy na
> badsectory...
>> jesli ich nie ma a dysk nie dzia�a jakos niestabilnie to duze
>> prawdopodobienstwo odrzucena gwaranci.
>
> Hmmm...to o czym mĂłwi ten atrybut 5ty w SMART w takim razie? Gdzie moĹźna
> odczytac bad sektory? Czy liczba 2006 relokowanych sektorĂłw nie jest
> niczym nie pokojącym?

Przejedz dysk seatools seagate'a to ci powie czy uznaja ci reklamacje. Jak
tak to dostaniesz numer RMA i adres do wysylki w Polsce.

-- 
Regards Marcin
Received on Wed Aug 31 23:00:03 2011

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 31 Aug 2011 - 23:51:04 MET DST