Re: serwis gwarancyjny Seagate

Autor: nolina <nolina_at_gazeta.pl>
Data: Wed 31 Aug 2011 - 23:01:05 MET DST

Salata wrote:

> nolina <nolina@gazeta.pl> wrote:

> Przejedz dysk seatools seagate'a to ci powie czy uznaja ci reklamacje.
Jak
> tak to dostaniesz numer RMA i adres do wysylki w Polsce.

Przejecha艂em seatoolem. Pokaza艂 偶e OK. SMART m贸wi co innego. St膮d te偶
zwr贸ci艂em dysk do sklepu by zrealiowa膰 gwarancj臋. Dysk wr贸ci艂 po
miesi膮cu, Pan w sklepie powiedzia艂 偶e to druga sztuka. W domu patrz臋 偶e
to moja stara sztuka i dalej ma 2006 relokowanych sektor贸w. Co mam
zrobi膰? Dac sobie spok贸j z gwarancj膮 bo Seatools m贸wi 偶e dysk jest ok i
czeka膰 czy dysk padnie albo sko艅czy si臋 miejsce na te relokowane sektory?
Kto艣 wie ile ich mo偶e by膰 max?