Re: serwis gwarancyjny Seagate

Autor: nolina <nolina_at_gazeta.pl>
Data: Wed 31 Aug 2011 - 13:16:40 MET DST
Message-ID: <j3l56p$1ov$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"

Zyla wrote:

> Raczej nie, producenci/serwis gwarancyjny gl�wnie patrzy na
badsectory...
> jesli ich nie ma a dysk nie dzia�a jakos niestabilnie to duze
> prawdopodobienstwo odrzucena gwaranci.

Hmmm...to o czym mĂłwi ten atrybut 5ty w SMART w takim razie? Gdzie moĹźna
odczytac bad sektory? Czy liczba 2006 relokowanych sektorĂłw nie jest
niczym nie pokojącym?
Received on Wed Aug 31 13:20:03 2011

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 31 Aug 2011 - 13:51:05 MET DST