Re: Laptop dla rodziców

Autor: RadekD <radek997_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 31 Aug 2011 - 10:45:56 MET DST

> Patrzylem kiedys za czyms podobnym, moze nie 100% spelnia Twoje
> wszystkie wymagania, ale Samsung chyba R710 sobie sprawdz. Z windowsem
> to cena wlasnie kolo 2500 byla, ja szukalem bez systemu i wtedy bylo
> kolo 2000.
Teraz jest R720 - też fajnie wygląda - choć parametry trochę gorsze od
tej Toshiby (choć wątpię by kiedykolwiek zostały wykorzystane w więcej
niż 30-40%). Pozostaje wycieczka z rodzicami do MiejskiejMacalni.

> Jesli nie musi byc mobilny (do przenoszenia) to pomysl nad zwyklym PC.
> Moj Tata taki dostal i jest zadowolony. 19" monitor w 1280x1024 ma spora
> plamke, klawiatura i msz sa w miare wygodne, bo nie upchane jak w
> laptopie. No i kot lubi spac na obudowie ;)

Mobilność nie jest mi potrzebna - ale mama niezbyt by przeżyła "budę" na
środku salonu i poniewierające się kable.