Re: Laptop dla rodziców

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Wed 31 Aug 2011 - 10:49:39 MET DST

"RadekD" napisał:

> Wymagania:
> - (najważniejsze) matryca minimum 16" - tu ze względu na wiek (i wzrok)
> ważne jest by plamka była jak największa (a jakby była matowa
> to już cudo)

> - cena tak do 2500zł

> Zbytni nie ma znaczenia:
> - czas pracy na baterii

> Macie jakieÅ› ciekawe propozycje ?

Wypunktowałem najważniejsze wymagania - wyszło na to, że wcale nie
potrzebujesz laptopa, tylko komputera stacjonarnego, w tej cenie spokojnie
kupisz maszynę o przyzwoitej wydajności i z monitorem o 2 klasy lepszym niż
jakakolwiek matryca w laptopie.
Chyba, że są jakieś inne argumenty za notebookiem, których zapomniałeś
wymienić.

JoteR