Re: Laptop dla rodzic贸w

Autor: Mateusz <mateusznospam_at_vp.pl>
Data: Wed 31 Aug 2011 - 10:24:34 MET DST

U偶ytkownik RadekD napisa艂:
> Potrzebuj臋 pomocy w wyborze laptopa. Jego g艂贸wnym
> przeznaczeniem b臋dzie korzystanie z Internetu, jaka艣
> starsza gierka, przegl膮danie zdj臋膰 - czyli nic specjalnego.
>
> Wymagania:
> - (najwa偶niejsze) matryca minimum 16" - tu ze wzgl臋du na wiek (i wzrok)
> wa偶ne jest by plamka by艂a jak najwi臋ksza (a jakby by艂a matowa
> to ju偶 cudo)
>
> do艣膰 dobrym wyj艣ciem by艂a by matryca taka jak w Toshiba
> Satellite A660 16" z 1366x768 - plamka chyba troch臋 wi臋ksza
> ni偶 w standardowej 15,6"
> - solidna obudowa
> [...]

Patrzylem kiedys za czyms podobnym, moze nie 100% spelnia Twoje
wszystkie wymagania, ale Samsung chyba R710 sobie sprawdz. Z windowsem
to cena wlasnie kolo 2500 byla, ja szukalem bez systemu i wtedy bylo
kolo 2000.

Jesli nie musi byc mobilny (do przenoszenia) to pomysl nad zwyklym PC.
Moj Tata taki dostal i jest zadowolony. 19" monitor w 1280x1024 ma spora
plamke, klawiatura i msz sa w miare wygodne, bo nie upchane jak w
laptopie. No i kot lubi spac na obudowie ;)