Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości
news:1bbl7gbsl7soo$.dlg@kwinto.prv...
> A'propos tego "serwisu gwarancyjnego" - dysk się wysyła kurierem
> bezpośrednio do przedstawiciela Seagate w Polsce. Nigdy nie dostałem
> zwrotnie tego samego egzemplarza. Oni nie naprawiają dysków, tylko je
> wymieniają na sprawne.
Czyli jednak naprawiają.
Ja 2 lata temu dostałem używany, naprawiany czyjś dysk.
Widać to było po nim oraz miał naklejkę znamionową Seagate z napisem że to
fabrycznie naprawiany itp itd.
Nie mam go już, poszedł dalej (250GB chyba seria 7200.7 albo wyżej).
Pozdrawiam.
-- IrokezReceived on Tue Aug 30 22:25:03 2011
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 30 Aug 2011 - 22:51:03 MET DST