Re: serwis gwarancyjny Seagate

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 30 Aug 2011 - 22:34:04 MET DST
Message-ID: <zaq6vsnntccn.dlg@kwinto.prv>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Dnia Tue, 30 Aug 2011 22:22:35 +0200, Irokez napisał(a):

> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości
> news:1bbl7gbsl7soo$.dlg@kwinto.prv...
>
>> A'propos tego "serwisu gwarancyjnego" - dysk się wysyła kurierem
>> bezpośrednio do przedstawiciela Seagate w Polsce. Nigdy nie dostałem
>> zwrotnie tego samego egzemplarza. Oni nie naprawiają dysków, tylko je
>> wymieniają na sprawne.
>
> Czyli jednak naprawiają.
> Ja 2 lata temu dostałem używany, naprawiany czyjś dysk.
> Widać to było po nim oraz miał naklejkę znamionową Seagate z napisem że to
> fabrycznie naprawiany itp itd.
> Nie mam go już, poszedł dalej (250GB chyba seria 7200.7 albo wyżej).

No tak, generalnie je naprawiają, dyski jakie dostawałem też miały takie
nalepki (choć nie wszystkie). Jednak jest to długotrwały proces i nie ma
on związku z bieżącą realizacją zgłoszenia gwarancyjnego. Klientowi
odsyłany jest inny sprawny dysk wzięty z półki magazynowej.

-- 
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/
https://mvp.support.microsoft.com/profile/Michal.Kawecki
Received on Tue Aug 30 22:40:03 2011

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 30 Aug 2011 - 22:51:03 MET DST