Dnia Tue, 30 Aug 2011 20:37:21 +0200, Rafał Łukawski napisał(a):
> On 2011-08-30 18:23, nolina wrote:
>> Witam
>> Odebrałem po miesiącu dysk Seagate z serwiu gwarancyjnego. Był tam bo
>> miał parę tyś. bad sektorów. Teraz patrzę a on nie tknięty tylko bardziej
>> zakurzony chyba. Bad Sektory jak były tak są.
> BTW. bad sektory, czy reallokowane, to kolosalna roznica.
Bez przesady. Dyski, które odsyłano, miały wyczyszczoną tablicę błędów
SMART.
/do autora wątku/
A'propos tego "serwisu gwarancyjnego" - dysk się wysyła kurierem
bezpośrednio do przedstawiciela Seagate w Polsce. Nigdy nie dostałem
zwrotnie tego samego egzemplarza. Oni nie naprawiają dysków, tylko je
wymieniają na sprawne. A dysk z wymiany wraca średnio po tygodniu, a nie
po miesiącu...
-- M. [Windows Desktop Experience MVP] /odpowiadając na priv zmień px na pl/ https://mvp.support.microsoft.com/profile/Michal.KaweckiReceived on Tue Aug 30 21:30:03 2011
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 30 Aug 2011 - 21:51:05 MET DST