Re: Jaki szybki dysk SSD (40-60 GB) pod system?

Autor: Latet <latet_at_latet.pl>
Data: Tue 30 Aug 2011 - 10:26:04 MET DST

> TRIM w os musi byc zintegrowany z systemem plikow, wtedy np. przy
> kasowaniu plikow oznacza konkretne bloki jako wolne i dysk nie musi ich
> zapisywac przy zapisie pojedynczego sektora

A plik swap na dysku SSD?
Nie wiem dokładnie jak Windows (choćby 7) go obsługuje, ale wyobrażam to sobie
tak, że raczej aktualizuje jego zawartość, a nie kasuje fragmenty, tak jak
kasuje pliki - tak więc pewnie nawet TRIM nie bardzo jest w stanie zapewnić
dobrą wydajność pliku wymiany leżącego na SSD? Z drugiej strony - pewnie i tak
będzie lepsza niż na hdd ze względu na czasy dostępu...

latet