Re: Piek³o!!! Ponad 100 stopni Celsjusza w rdzeniu!!!

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Mon 29 Aug 2011 - 01:06:06 MET DST

"LP" j3bdej$be6$1@mx1.internetia.pl

> A mo¿e to by³o tak, ¿e stanie na g³owie i nienaturalne æwiczenia oddechowe oraz, nie mniej wynaturzone, stanie na jednej nodze
> spowodowa³y twoje schorzenia? W koñcu cz³owiek to nie bocian a pl to nie Shaolin.

Fakt -- bociany jednak odlatuj± do ciep³ych krajów, a ja nawet samolotu nie mam. ;)
Shaolin?... Nauki Kung-Fu to doskona³y trening, rytuj±cy zarazem zdrowie
psychiczne i fizyczne. Inna sprawa, ¿e chyba ka¿dy sensowny trening poprawia
zdrowie psychiczne.

> To tak jak z wegetarianami - przy nastêpnym zlodowaceniu wygin± ze szczêtem i dobrze im tak. Normalna pozycja cz³owieka to
> siedzenie na dupie przed monitorem i klepanie w klawê. Inne dewiacje i mutacje inspirowane przedhistorycznym wystêpem A³³y
> Pugaczowej pominê ³askawym milczeniem.

Przyszed³em na ¶wiat z reumatyzmem, wadami wzroku i chorobami skóry.
Uszkodzenia s³uchu (i cudowne ozdrowienie) to czas pó¼niejszy.
(ze 20 lat temu i ze 3 lata temu) Skolioza i rotacja krêgów to
tak¿e sprawy sprzed narodzin, za¶ osteofity ponoæ s± efektem
,,nieruchomego'' trybu ¿ycia przed monitorem. Nie wiem, co
z astm± i alergi± -- imo mam to od zawsze.

Zamierzam pokonaæ i reumatyzm, i choroby ca³ego krêgos³upa. Astma
zosta³a pokonana, ale muszê unikaæ papierosów i innych drobiazgów.
S³uch zamierzam odzyskaæ do koñca (do stanu zdrowego nastolatka)
za¶ g³osy wewnêtrzne uciszam tabletkami -- witamin± PP i B1...
Je¶li co¶ s³yszê w ciszy (szum dzwonienie, trzaski) to raczej
w skutek zaniedbania (przerwa w przyjmowaniu ww. witamin) lub
przeziêbienia (do¶æ czêsta przyczyna) lub silnego przemêczenia...
Problemy z widzeniem czê¶ciowo bior± siê z niedotlenienia,
czê¶ciowo z przemêczenia, czê¶ciowo z braku motywacji -- ruchu
i potrzeby szybkiego postrzegania. Zamierzam utrzymaæ wzrok
w dobrej kondycji i od paru lat notuje widoczna poprawê. :)

-=-

Ogólnie æwiczenia raczej polepszaj± zdrowie, nie pogarszaj±. :)
Czy stanê znów na g³owie? Zaczekam na wyniki badañ, pos³ucham
neurologa i byæ mo¿e bêdê to wiedzia³. Je¶li lekarze nie
odradz± mi stanowczo -- bêdê stawa³. Inna sprawa, ¿e chcê
tak¿e biegaæ i skakaæ, a z tym mam k³opoty od piêciu lat.

Poza æwiczeniami i badaniami mam w planach obni¿enie masy cia³a
do 65 kg (plus minus pó³ kg -- chodzi o wagê po nocnym, d³ugim
¶nie i k±pieli) i uzupe³nienie ;) miê¶ni.

W±tpiê, aby æwiczenia mog³y mi zaszkodziæ. Raczej -- brak æwiczeñ. :)
Tak te¿ mówi± lekarze. Natomiast mog³y mi zaszkodziæ liczne urazy.
By³em raczej :) odporny na ból i niekoniecznie informowa³em lekarzy
o ka¿dym ;) urazie. Raczej dopiero wtedy informowa³em lekarza, gdy
sytuacja przerasta³a mnie, lub przy jakiej¶ innej okazji. :)

Obok urazów mechanicznych przyczynami z³ego stany mego zdrowia
s± jeszcze przeziêbienia, wyziêbienia (te s± ponoæ szkodliwe
najmocniej) miejscowe przemro¿enia, nadmierna wilgoæ, z³e ¿ywienie..

-=-

Nie zna Pugaczowej -- piosenkarka jak mniemam, ale nie wiem,
czy czeska, czy rosyjska, czy jaka¶ inna...

--
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'