Re: Jaki dysk 2 TB z dobrym współczynnikiem jakość/cena?

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sun 28 Aug 2011 - 14:09:36 MET DST

On 2011-08-27 23:47, Latet wrote:
> Witam,
> Jaki polecacie na dziś dysk 2 TB z dobrym współczynnikiem jakość/cena?
> Przy tym dobrze, aby cena nie przekroczyła 300 zł. Czy to mnie aby nie
> "skazuje" na Samsunga serii F4EG? Nie żebym miał coś przeciwko, na
> Samsungach jadę od lat, ale tak sobie pomyślałem, że moze tym razem
> chciałbym mieć coś szybszego (zwłaszcza krótsze czasy dostępu) - na
> pierwszej partycji będzie system.

1. Samsung juz nie produkuje dyskow HDD, to co jest na rynku to
pozostalosci magazynowe
2. w zasadzie w gre wchodza dwie firmy (Seagate i WD), gdzie kazda ma do
zaoferowania cos z serii Green i cos szybszego

Seagate 2TB 3.5" ST2000DL003 5900 64MB SATA III
Seagate 2TB 3.5" ST32000641AS XT 7200.12 64MB SATA III
Western Digital WD20EARS 2TB 3.5" IntelliPower 64MB Green SATA II
WD CAVIAR BLACK WD2002FAEX 2TB SATA/600 64MB

Sa jeszcze serie posrednie tzw AV (teoretycznie cichsze) i Enterprise,
ale znacznie drozsze.

Jezeli szybkie, to juz znasz odpowiedz, Jezeli naprawde szybkie, na
system kup SSD, na dane jakis tani green i bedzie o niebo szybsze.