Jaki dysk 2 TB z dobrym współczynnikiem jakość/cena?

Autor: Latet <spam_at_spam.pl>
Data: Sat 27 Aug 2011 - 23:47:15 MET DST

Witam,
Jaki polecacie na dziś dysk 2 TB z dobrym współczynnikiem jakość/cena? Przy tym
dobrze, aby cena nie przekroczyła 300 zł. Czy to mnie aby nie "skazuje" na
Samsunga serii F4EG? Nie żebym miał coś przeciwko, na Samsungach jadę od lat,
ale tak sobie pomyślałem, że moze tym razem chciałbym mieć coś szybszego
(zwłaszcza krótsze czasy dostępu) - na pierwszej partycji będzie system.

Dzięki,

latet