Re: Zasychaj�cy tusz

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Thu 25 Aug 2011 - 11:10:58 MET DST

On 20/08/2011 17:16, Padre wrote:

> mam Canona i455, od ponad 4 lat leję w niego najtańszy tusz z allegro do
> pierwszego kompletu oryginalnych kartridży, właśnie skończyłem butlę
> 500ml czarnego który kupiłem zaraz po kupnie drukarki, kolorów wlałem po
> ok. 100ml każdego. jeden raz w ciągu tego czasu po 3 miesięcznej
> przerwie musiałem ze 3 razy puścić gruntowne czyszczenie żeby zaczęły
> drukować wszystkie dysze, zazwyczaj po 2 tygodniowej przerwie wystarcza
> jedno standardowe czyszczenie żeby wszystkie dysze były drożne.

No to zmień drukarkę. ;) HP 970CXi wyciągnięty z szafy, czarny tusz
jakiś napełniany kupiony w sklepie na rogu ze 3 lata temu (kolor
skończył się dawno). Drukuję w pracy, więc tego HP nie ruszałem od co
najmniej 10 miesięcy od czasu przeprowadzki, pierwsza strona nieco
wyblakła miejscami, kolejne już bez zarzutu.

IMHO mityczne zasychanie tuszy zdarza się na tyle rzadko, żeby nie
zawracać tym sobie głowy.

--
Pozdrawiam,
Kamil