Re: Zasychaj�cy tusz

Autor: Padre <Padre_at_no.net>
Data: Sat 20 Aug 2011 - 18:16:01 MET DST

W dniu 2011-08-20 16:40, L pisze:
> Ostatnio na tej grupie by³o sporo ostrze¿eñ
> przed zasychaj±cym tuszem w drukarkach
> atramentowych.
> Mam w zwi±zku z tym pytanie: jak czêsto
> nale¿y co¶ wydrukowaæ by unikn±æ takiego
> zaschniêcia tuszu?
> Czy wydrukowanie strony testowej wystarczy
> by taki cel osi±gn±æ? Trzeba chyba wydrukowaæ
> co¶, co zaanga¿uje wszystkie pojemniki?
> Moja drukarka (Canon) u¿ywa 5 pojemników.
>
> Pozdrowienia

mam Canona i455, od ponad 4 lat leję w niego najtańszy tusz z allegro do
pierwszego kompletu oryginalnych kartridży, właśnie skończyłem butlę
500ml czarnego który kupiłem zaraz po kupnie drukarki, kolorów wlałem po
ok. 100ml każdego. jeden raz w ciągu tego czasu po 3 miesięcznej
przerwie musiałem ze 3 razy puścić gruntowne czyszczenie żeby zaczęły
drukować wszystkie dysze, zazwyczaj po 2 tygodniowej przerwie wystarcza
jedno standardowe czyszczenie żeby wszystkie dysze były drożne.