Re: Porównanie tuszy do drukarek ?

Autor: Marx <Marx_at_nospam.com>
Data: Tue 23 Aug 2011 - 14:26:13 MET DST

On 23.08.2011 11:15, Przemysław Ryk wrote:
> Oprofilować - jestem jak najbardziej za. Po prostu zwracam tylko uwagę na
> to, że przy zamiennikach o wiele łatwiej jest trafić na sytuację, w której
> skład chemiczny atramentu się zmieni, co wpłynie na to, jak wyglądają
> machnięte nim wydruki. :)
>
> Wszystko jest pięknie do momentu, w którym okazuje się, że tą wybraną
> kombinację tusz + papier szlag najjaśniejszy trafia i nagle fotki wychodzą
> nie tak jak trzeba. :D

to znaczy że źle wybrałeś zamienniki :) Fabryki produkujące zamienniki
często niewiele różnią się od fabryk produkujących oryginały. Są pewnie
i takie gdzie tusz rozlewany jest w piwnicy, i takich należy unikać.
Niestety wybór zamiennika nie jest prostą sprawą, ale warto się pomęczyć
raz - aby czuć to potem w kieszeni cały czas
Marx