Re: Porównanie tuszy do drukarek ?

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue 23 Aug 2011 - 11:15:50 MET DST

Dnia Tue, 23 Aug 2011 09:17:54 +0200, Marx napisał(a):

> chłopie coś ci się pomyliło. To nie jest grupa dtp czy poligrafia, gdzie
> 1% odstępstwo od normy to już tragedia.

Chciałbym dorwać drukarnię, która potrafi zejść do takich odstępstw. :D

> Piszemy o amatorskim drukowaniu
> na zamiennikach - moja rada to dokonać wyboru kombinacji tusz+papier i
> się tego trzymać, ewentualnie oprofilować za 50zł, jeśli na oryginalnym
> profilu jest np zafarb

Oprofilować - jestem jak najbardziej za. Po prostu zwracam tylko uwagę na
to, że przy zamiennikach o wiele łatwiej jest trafić na sytuację, w której
skład chemiczny atramentu się zmieni, co wpłynie na to, jak wyglądają
machnięte nim wydruki. :)

> Nie wiem jaki musiałbym mieć sprzęt żeby zauważyć zmiany w papierze
> które spowodowane są jego leżeniem przez miesiąc na półce, w opakowaniu,
> w miejscu nie nasłonecznionym, ale na pewno nie jest to sprzęt z
> trzycyfrową ceną, a myślę że maksymalnie o takim tutaj rozmawiamy.

Wszystko jest pięknie do momentu, w którym okazuje się, że tą wybraną
kombinację tusz + papier szlag najjaśniejszy trafia i nagle fotki wychodzą
nie tak jak trzeba. :D

[ Hunt: No, she's got no training for this kind of thing. Swanbeck: What,  ]
[ to go to bed with a man and lie to him? She's a woman. She's got all the ]
[ training she needs.                            ("Mission Impossible II") ]